Bazen gözlerle ifade edilemez duygular..O zaman kalemin gücü başlar..

Gerçek Müşterilerden Otel Puanları

Kategori: Tavsiyeler | Mehmet tarafından yazılmıştır. Ayrıca 722 kere okundu.

Günümüzde ülkemizin gelişmiş olduğu alanlardan biri olan turizm sektörü hepimizi etkileyen bir sektör olduğundan bu durum geçici süreliğine ikamet ettiğimiz otellere de yansır. Cennet vatanımızın tatil yapmak için en yaygın tercih edilen yerler akdeniz ve ege bölgesidir. Buralarda yaşamayan fakat yazları tatil yapanların bazıları kalacak yer olarak otelleri tercih ederler.

Otel tercihimizde ilk olarak yararlandığımız otel puanları biz de bir ön izlenim bırakır ve otel arayış serüvenimizde bize rehber olur. Bir izlenime sahip olmamızı sağlayan otel puanları otelleri içeren ve beynimizde bir katalog oluşturmamıza yardımcı olur. Otel arayışımızda bunlardan hareketle fikir edinebiliyoruz fakat hiç nasıl puanlandırma yapıldığını düşündünüz mü? Otel puanları kişilerin kaldıkları otelde karşılaştıkları hizmetlerin, sunulan ayrıcalıkların, ikamet edinilen bölgenin yansımasının puana dökülmesiyle oluşturulur. Bireylerin ziyaret ettikleri yerleri birinci ağızdan yorumlayarak yazıya dökmeleri ve bize ulaştırmalarıyla elde ettiğimiz bir nevi bilgi birikimidir. İnternet ortamının gelişimin bazı olumsuz yanları bu sektörün cazip gelen kolaylıklarını bazen etkiler. Çünkü reklam sektörü internet ortamında çok yaygındır ve bu durum otel tanıtımlarını etkileyerek yanlış fikirlere kapılmamıza neden olabilir. Dolayısıyla bu tip etkenler gerçek müşteri profili hakkında önyargılı olmamamızı ve yorum sahiplerinin fikirlerini okusak bile dikkate almamamıza engel olabilir. Bundan hareketle güvenilir siteler ve gerçek yorumcuların fikirlerine ihtiyaç duyabiliriz.

26 yaşındayım. 2011 yılında kurduğum geyik.com.tr adresinin kurucusu ve yazarıyım. Ayrıca reklamcılık ile ilgili sağlam birikime sahibim.
EtiCanlar:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.