Bazen gözlerle ifade edilemez duygular..O zaman kalemin gücü başlar..

Farmasi Tarihsel Gelişimi ve Günümüz

Kategori: Tavsiyeler | Mehmet tarafından yazılmıştır. Ayrıca 663 kere okundu.

Farmasi Üye Ol seçeneğiyle birlikte renkli kozmetik ve parfümlerden kişisel bakım ve ıslak mendillere kadar çok çeşitli ürünler içeren markanın fırsatlarını kaçırma. Ayrıca, iyileştirici hatlar için Dr C.Tuna, deterjanlar ve haneler için Wipes ve sağlıklı yaşam için Nutriplus gibi birçok alt markanın da bulunduğu diğer ürünlerine Farmasi Üye Ol ve giriş yap adımlarını uygulayarak ulaşabilirsiniz.

Her Farmasi ürünü en yüksek standartlarda üretilmekte ve GMP, HALAL ve ISO 9001 gibi bağımsız uluslararası şirketler ve laboratuvarlar tarafından sertifikalandırılmaktadır.

Farmasi’nin kozmetik perakendeciliğindeki başarısı, markanın büyümesini ve ivmesini hiçbir zaman durdurulamadı. 2010 yılında Farmasi’nin yönetim kurulu, Multi Level Marketing World’e girmeye karar verdi. Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Hakan Tuna, bu yeni stratejiyi kısaca halkların hayatını değiştirmek ve onlara servet sunmak olarak tanımlıyor. Farmasi Multi Level Marketing ile sıradan insanların bile para kazanabileceğini belirtiyor. Bu nedenle, Farmasi’nin ilk çok düzeyli pazarlama deneyimi, 2010 yılında Türkiye’de başladı.

Artık binlerce müşterinin hayallerini tam olarak gidermek ve kazançlarını kalıcı olarak artırmak için 20 ülke Farmasi sektöründe çalışıyor. Farmasi Üye Ol butonuna tıkladıktan sonra sizde Farmasi hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Dinamik yapısı ile Farmasi, rakiplerinin bir adım önüne geçebilmek için kolayca strateji hazırlayabilir ve yeni ürünleri hızlı ve güçlü bir şekilde piyasaya sunabilir.

3 nesil boyunca bu başarıyı sürdüren Tuna Ailesi tarafından desteklenen Farmasi, hedeflerine ulaşmakta ve güçlenmeye devam etmektedir.

26 yaşındayım. 2011 yılında kurduğum geyik.com.tr adresinin kurucusu ve yazarıyım. Ayrıca reklamcılık ile ilgili sağlam birikime sahibim.
EtiCanlar:

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.